Chaudfontaine start samenwerking met chef-kok Freek van Noortwijk

22 maart 2018 | David Bakker
Chaudfontaine start samenwerking met chef-kok Freek van Noortwijk<

'Perfect op smaak.’ Dat is de pay-off in de nieuwe campagne van het natuurlijk mineraalwatermerk Chaudfontaine. Met een hoofdrol voor chef-kok Freek van Noortwijk, eigenaar van drie hooggewaardeerde restaurants en jurylid in de nieuwe serie van het kookprogramma Masterchef. Van Noortwijk gelooft in de kwaliteit en de smaak van Chaudfontaine; in Nederland het grootste watermerk in de horeca.

Freek van Noortwijk: ”Als chef-kok staat smaak altijd centraal. Smaak vind je ook terug in kwaliteitswater. Daarom ben ik trots dat ik als ambassadeur van Chaudfontaine nu ook dit mineraalwater mag schenken in mijn restaurants. En het mooie aan dit merk is, dat je ook de beleving van een restaurant naar je huis kunt halen. Want bij lekker koken, hoort een goed mineraalwater.”

De nieuwe campagne bouwt voort op de vorige campagne, waarin de oorsprong van Chaudfontaine centraal stond; het natuurlijke proces waaraan het mineraalwater haar unieke smaak en kwaliteit dankt. Ook nu ligt de focus op smaak: met Chaudfontaine zet je iets speciaals op tafel.

Het unieke Belgische mineraalwater Chaudfontaine ontspringt aan de voet van de Ardennen en wordt met veel zorg door de natuur beschermd. Het water reist meer dan 60 jaar via zuiverende rotslagen tot wel 1600 meter diep, voor het ontspringt vanuit zijn thermale bron. Chaudfontaine wordt gebotteld voor de lokale markten België, Nederland en een klein deel van Noord-Frankrijk.

Zomerse Fusion: Watermeloen & Komkommer

Deze lente komt Chaudfontaine bovendien met een nieuwe, frisse smaakvariant: Chaudfontaine Fusion Watermeloen & Komkommer. Een licht bruisend mineraalwater met natuurlijke fruitaroma’s. De nieuwe Chaudfontaine Fusion is een tijdelijke toevoeging op de bestaande Fusion varianten: Citroen, Limoen & Munt en Framboos & Limoen en is vanaf nu verkrijgbaar in de supermarkt.

Leider in duurzaam waterbeheer

Chaudfontaine is leider in duurzaam waterbeheer en werd daarvoor beloond met een gouden medaille van de European Water Stewardship (EWS). Simona Mitrache, sr. brandmanager voor Chaudfontaine in Nederland: “In tien jaar tijd brachten we het energieverbruik in onze bottelarij per liter terug met 70%. Energie wekken we op via zonnepanelen en een waterturbine. Daarmee besparen we 170.000 kilo CO2-uitstoot. Elke dag zijn we bezig met hoe het nog duurzamer kan, van het bottelproces tot onze verpakkingen die 100% recyclebaar zijn. Dit is in lijn met ons West-Europese duurzaamheidsactieplan This is Forward  met scherpe doelstellingen die we voor 2025 willen realiseren.”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
Oproep KHN aan gemeenten: stop verhoging toeristenbelasting

Gemeenten leggen steeds vaker een hoge belasting op aan toeristen die komen overnachten. De opbrengst van gemeenten uit toeristenbelasting verdubbelde van 131 miljoen in 2009 naar 294 miljoen in 2019. Het gemiddelde tarief per overnachting steeg van 1,54 euro naar 2,70 euro. Deze verhogingen worden ...

Columns Blog
Column: zo belandde ik in Spanje als B&B-eigenaresse

In de Chinese astrologie ben ik een vuurpaard en dit paard galoppeert door het leven. Mijn avontuurlijke aard zorgt ervoor dat ik behoefte heb aan verandering en graag nieuwe uitdagingen aanga. Zo ging ik op een dag naar Spanje en regelmatig stellen mensen mij dan ook de vraag hoe ik daar terecht be...

Interview Longread
Zussen nemen hotel over: ''Stel je voor dat we deze kans gemist hadden''

‘Prins Stefan 2019’ staat op het bordje dat op de gevel prijkt. En pal voor de deur, op een leuk pleintje met een prachtig stadhuis, ligt pontificaal een reusachtige koningskroon. Die prins Stefan hoort uiteraard bij het carnaval - net als Hotel de Kroon. Iedereen die even rondkijkt in d...

Interview Longread
''Met een ‘nee’ tegen de ene gast, zeg je ‘ja’ tegen de ander''

Bij de start van Bed & Breakfast Dalauro in 2008 was niets hen teveel. Tegenwoordig reserveren Rob Kemmeren en Laura Lazzarini meer tijd voor hun twee puberzoons. Gasten kunnen daarom niet meer inchecken in het weekend, maar wie op vrijdagavond komt, wordt gefêteerd op een Italiaans driega...

Achtergronden
Op deze manier houd je je aan de privacyregels in je hotel

Ben jij bang om ongastvrij te zijn als je je aan privacyregels houdt? Denk jij dat het een enorme rompslomp is om de privacy in je hotel op orde te krijgen? Heb je geen idee waar en hoe je moet beginnen? Lees dan vooral even verder, want we hebben een aantal bruikbare tips voor je. Het zorgvuldi...

Interview Interieur Longread
Zo hoort een hotelkamer er tegenwoordig uit te zien

De ‘tweede eerste indruk’ van het hotel krijgt de gast wanneer hij of zij de kamer binnenloopt. Die moet minstens zo goed zijn als de allereerste indruk, dus natuurlijk doet u er alles aan om de hotelkamer zo goed mogelijk te presenteren. Daarbij moet alles kloppen: het kleurgebruik, de ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Columns B&B Logement No5
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: