Bestel HM Hotelketens 2017 in de webshop

21 februari 2017 | Roy Spijker
Bestel HM Hotelketens 2017 in de webshop<

Als uitgever van Hospitality Management krijgen wij veel vragen over hotelketens. Welke ketens en samenwerkingsverbanden zijn actief in Nederland? Hoeveel hotels zijn aangesloten? Hoeveel kamers en zalen bieden zij aan? Het beantwoorden van deze vragen is geen sinecure. Het vraagt veel tijd en precisie. Drie jaar geleden was het een alfabetisch overzicht van (inter)nationale hotelketens en samenwerkingsverbanden, in de editie van 2017 hebben wij enige verfijning aangebracht.

Met mpo’s

In deze vernieuwde editie vindt u een heldere indeling van hotelketens en samenwerkingsverbanden in nationale en internationale merken. Internationale ketens met minimaal één vestiging in Nederland verdienen een plaats in het HM Hotelketens. Ook hebben wij in deze editie de bij ons bekende multi property owners toegevoegd.

Fusies en overnames

De hotellerie is een dynamische markt. Hotels vinden snel nieuwe eigenaren. En nieuwe eigenaren wisselen weer van brand. Fusies en overnames - nationaal en internationaal - zijn gemeengoed. Tot het laatste moment het boek geactualiseerd. Dat neemt niet weg dat wij ons continu de vraag hebben gesteld of het completer & beter kan. Het eindresultaat mag er zijn. Met 160 pagina’s is deze editie anderhalf keer zo “dik” als de editie uit 2014. Wij hopen dat u er uw voordeel mee doet.

Klik hier om HM Hotelketens 2017 te bestellen

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Sommige hotels laten geen geleidehonden toe

Mensen met een functionele of psychische beperking kunnen met de hulp van een geleidehond zelf boodschappen doen, naar de dokter gaan of een uitje ondernemen. Ondanks de wettelijke bepaling dat een geleidehond altijd welkom is, geeft veertig procent van de geleidehondgebruikers aan het afgelopen jaa...

Internationaal Tech
Robots ontslagen bij Japans robothotel

Het Japanse hotel Henn-na heeft de helft van haar 243 robotwerknemers de deur gewezen, zo meldt The Wall Street Journal. Dit gebeurde nadat bleek dat de robots juist zorgden voor meer menselijke arbeid in het hotel, in plaats van minder werk(druk) voor de menselijke personeelsleden. In de Amerika...

Awards Booking.com Internationaal
Rust is meest gastvriendelijke bestemming van Duitsland

Vorige week heeft Booking.com voor de zevende keer de 'Guest Review Awards' vergeven. Niet alleen accommodaties maakten kans op zo'n award, voor het eerst werden ook overzichten gepresenteerd van de meest gastvriendelijke plaatsen per land. In Duitsland eindigde Rust, de thuishaven van E...

Hotel Achtergronden
De turndownservice in hotels en B&B's is goud waard

De turn down service (of turndownservice) is een essentieel onderdeel van de gastenbeleving in hotels, B&B's en zelfs in sommige Airbnb properties. Het zal wellicht niet lang meer duren totdat ook vakantieparken de turn down service, zoals we die in hotels kennen, uitbreiden. Onder deze serv...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Achtergronden Longread
Cash verdwijnt voorlopig nog niet uit de horeca

Na een jarenlange promotie van pinnen en contactloos betalen, hoor je de laatste tijd steeds vaker de roep om contant betalen. De Nederlandsche Bank laat van zich horen als voorstander van cash. Wat moet je daarmee in de horeca, waar contant geld voor onveilige situaties zorgt? Maatregelen nemen! ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: