Booking.com lanceert nieuw platform voor reisagenten

9 november 2016 | Thijs Jacobs

Booking.com lanceert vandaag de eerste versie van Booking.com voor Reisagenten, een nieuw platform dat speciaal is ontworpen om rekening te houden met de behoeften van reisagenten. Dit platform bestaat uit een reeks gebruiksvriendelijke tools waarmee professionals uit de reiswereld probleemloos via Booking.com reserveringen voor hun klanten kunnen maken en beheren.

Booking.com voor Reisagenten is een uitbreiding op het huidige Affiliate Partner Programma van Booking.com en maakt gebruik van de technologie en infrastructuur die is ontwikkeld voor Booking.com Business. Reisagenten die zich aanmelden bij het platform komen in aanmerking voor voordelen die vergelijkbaar zijn met die van de affiliatepartners van Booking.com.

"We zien een toenemend aantal reisagenten die Booking.com gebruiken om reserveringen te beheren voor hun klanten", aldus Bryan Batista, Senior Director van Global Partnerships bij Booking.com. "We zijn dan ook blij dat we professionele reisagenten nu een platform en programma kunnen bieden dat exclusief voor hen is ontwikkeld. Het platform beschikt over speciale functies die reisagenten nodig hebben om gemakkelijk boekingen te maken en beheren voor hun klanten, maar het biedt ook de keuze, diversiteit en ongecompliceerde ervaring die ze gewend zijn van Booking.com. We kijken ernaar uit om het platform te blijven ontwikkelen en zijn van plan om de komende maanden nog meer handige functies toe te voegen."

Dashboard en rapportages

Met Booking.com voor Reisagenten kunnen niet alleen alle reserveringen van klanten worden bekeken en beheerd via het handige dashboard, het bevat daarnaast ook een tabblad met gepersonaliseerde rapportages. Dit tabblad biedt reisagenten volledige ondersteuning bij het monitoren van individuele boekingen van klanten en een handig overzicht van hun verdiensten in een bepaalde periode.

 

Net als alle andere gasten die via Booking.com accommodaties reserveren, hebben reisagenten en hun klanten volledige toegang tot het brede aanbod van Booking.com, met meer dan één miljoen accommodaties, verdeeld over bijna 96.000 bestemmingen in 227 landen en gebieden wereldwijd, van luxe 5-sterrenresorts tot vakantiehuizen, appartementen, villa's en zelfs iglo's en boomhutten. Daarbij krijgen ze ook nog toegang tot inspirerende content over bestemmingen en een fantastische klantenservice die 24/7 klaarstaat en ondersteuning biedt in 43 talen.

Erkende en geregistreerde reisbureaus kunnen alvast kijken op http://www.booking.com/travel-advisors/index.html.

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Achtergronden Ondernemen
Poll: hoe ga jij om met no-shows in je B&B?

No-shows zijn vervelend voor B&B-ondernemers. We willen dolgraag weten hoe jij omgaat met het fenomeen van gasten die niet op komen dagen. Moeten zij hoe dan ook betalen of niet, en schrijf je automatisch geld af van zijn of haar creditcard? We publiceren de bevindingen in de komende editie van...

Columns
Column: Contactvrij genieten…

'Dag mevrouw, hierbij stuur ik u een mail want ik wil graag een lang weekend weg binnen Nederland en uw B&B lijkt ons wel wat maar… is er wel wat te doen in Zwolle?' Helemaal blij keek ik die dag op van mijn laptop. Hoera, een Echte Gast! Potentieel dan weliswaar, want &helli...

Coronacrisis
Realtime countdown tot opening horeca 1 juni, 12 uur

Het aftellen is begonnen! In onderstaande countdown timer zie je exact hoe lang het nog duurt totdat je de deuren van je horecazaak en terras weer mag openen. Heel veel succes! ...

Economie Coronacrisis
Steunpakket met drie maanden verlengd: 13 miljard euro aan kosten

De komende drie maanden trekt het kabinet nog eens 13 miljard uit voor steun aan ondernemers die vanwege de coronacrisis in financiële problemen komen. Het bestaande noodpakket loopt af op 1 juni, maar wordt dus met nog eens drie maanden verlengd. Zorgelijke ontwikkeling Premier Rutte spr...

KHN Coronacrisis
KHN: Horeca mag voorzichtig open, steunpakket blijft noodzakelijk

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is blij dat de eerste stap richting de heropening van de horeca is gezet. De gisteren aangekondigde verlichting van de coronamaatregelen tijdens de persconferentie van het kabinet bieden een bescheiden perspectief voor de horeca. De gevolgen van de intelligente loc...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Lees Nu
Columns B&B Logement No5
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: