Met Cult Cosmetica kai brengt ADA tropische vakantiedromen naar het hotelbad

23 juli 2019 | redactie

Sterren als Sarah Jessica Parker, Oprah Winfrey en Pink hebben e?e?n ding gemeen: Ze houden allemaal van kai vanwege de frisse, ongedwongen geur die je aan strand, zon en zee doet denken. Hawai? en zijn tropische plantenwereld inspireerden Gaye Strazazu uit Californie? tot de kaiSignature. ADA International brengt de vipgeur nu vanaf de juli hotelcosmetica naar de hotelbadkamers en spa's van exclusieve hotels.

'Vacationbottled', vakantie in je fles, zo noemt Gaye Strazaden uit Californie? de door haar ontworpen geur kaiSignature – een van de meest succesvolle in de VS en zeer gewaardeerd door stijliconen als Sarah Jessica Parker, Charlize Theron en Jennifer Aniston. Zelfs Oprah Winfrey zet kai voor miljoenen televisiekijkers bovenaan haar lijst met favorieten.

Aloha voor hotelgasten

Het succesverhaal krijgt nu een vervolg. Daartoe is beauty-onderneemster Gaye Straza gaan samenwerken met een van de toonaangevende fabrikanten van hotelcosmetica - ADA International. "Wij zijn altijd op zoek naar bijzondere merken, die zich onderscheiden van de massa. Met kai geven hotels hun gasten in bad en in de spa nu juist dat luxueuze extra vakantie- en levensgevoel. Daar zullen ze lang met plezier aan terugdenken“, zegt Sylvia Jensch, hoofd Marketing bij ADA. Met luxemerken als Bvlgari, Chopard en Penhaligon's in het assortiment bewijst de onderneming al jarenlang een neusje te hebben voor beautytrends en moderne productinnoviaties.

De collectie

De kaiSignature hotelcollectie komt op 1 juli 2019 op de markt. De geur van exotische bloemen en frisse, groene akkoorden straalt een lichte, zorgeloze lifestyle uit - zoals een wandeling langs het strand van Malibu met een fris zeebriesje. De focus ligt op de gardenia met fijne bloemaccenten van jasmijn en tuberoos. Gaye werd hiertoe gei?nspireerd door de tropische plantenwereld van Hawai?, waar ze in haar jeugd haar vakanties doorbracht. De look van de collectie volgt de flair en is een mix van ontspanning en elegantie tegelijk. De flacons met gematteerd oppervlak in het wit en praktische flip-topsluiting zijn opties fris en tijdloos chique net als de geur zelf.

De collectie bestaat uit douchegel, shampoo, conditioner en hand&body lotion in flessen van 25, 40 en 60 ml. De flacons zijn natuurlijk 100 % recyclebaar. Bovendien zijn er stukken zeep van 25, 42 en 60 g. Sommige verzorgingsproducten zijn ook verkrijgbaar in het moderne, milieuvriendelijke en economische SmartCare-dispensersysteem – net als in pompdispensers van 300 ml. Meer informatie op www.ada-international.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Financieel Ondernemen
Checklist naheffingsaanslag btw helpt ondernemers na gemiste btw-deadline

Het afgelopen kwartaal misten ca. 64.000 ondernemers de deadline om hun btw-aangifte en bijbehorende betaling te doen. Dit is zonde, want wie de deadline heeft gemist, ontvangt een dezer dagen een naheffingsaanslag, veelal met boete. Vooral startende ondernemers zijn nog niet gewend aan de terugk...

Awards
Dit zijn de beste B&B's van Nederland

Bed & breakfasts (B&B) in Nederland hebben de laatste 10 jaar een sterke groei doorgemaakt. Zowel de vraag als het aanbod op de markt is sterk toegenomen. De groei van B&B’s in Nederland heeft onder andere te maken met de stijging van de toeristische bestedingen in eigen land. Stee...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Gemeente Amsterdam sluit zeven illegale hotels

De gemeente Amsterdam maakt serieus werk van de aanpak van illegale verhuur in de hoofdstad. Maar liefst 400.000 euro werd er in de maand juli aan boetes uitgedeeld aan illegale verhuurders, zo lezen we op de website van de gemeente. In Amsterdam is verhuur van particuliere woningen toegestaan, m...

Duurzaamheid
a&o Hostels biedt gasten gratis drankje aan in plaats van kamerschoonmaak

Hostelgasten kunnen vanaf nu bij alle a&o Hostels vrijwillig afzien van een dagelijkse schoonmaak van hun kamer. In ruil hiervoor krijgen zij een gratis drankje in de bar aangeboden. De hostelketen, met 39 vestigingen in 23 Europese steden, is tot deze beslissing gekomen na een uitgebreide proef...

trends Koffie & thee
Dit zijn de actuele koffietrends en -ontwikkelingen

Technologische ontwikkelingen van koffiemachines Koffiemachines worden steeds geavanceerder. Door de automatisering en technologische ontwikkelingen wordt koffie alsmaar naar een hoger niveau getild zowel thuis, in de horeca als op de werkvloer. Aan de hand van recente voorbeelden laten we zien w...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Amsterdam verhoogt toeristenbelasting fors, B&B's aan banden gelegd

De gemeente Amsterdam gaat de toeristenbelasting in de stad fors verhogen. Voor hotels komt dat neer op 3 euro plus 7 procent van de kamerprijs; voor campings 1 euro plus 7 procent van de overnachtingsprijs en voor Airbnb wordt 10 procent van de overnachtingsprijs (gemiddeld is dat 151 euro) gereken...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Lees Nu
Columns B&B Logement No5
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: