Met Cult Cosmetica kai brengt ADA tropische vakantiedromen naar het hotelbad

23 juli 2019 | redactie

Sterren als Sarah Jessica Parker, Oprah Winfrey en Pink hebben e?e?n ding gemeen: Ze houden allemaal van kai vanwege de frisse, ongedwongen geur die je aan strand, zon en zee doet denken. Hawai? en zijn tropische plantenwereld inspireerden Gaye Strazazu uit Californie? tot de kaiSignature. ADA International brengt de vipgeur nu vanaf de juli hotelcosmetica naar de hotelbadkamers en spa's van exclusieve hotels.

'Vacationbottled', vakantie in je fles, zo noemt Gaye Strazaden uit Californie? de door haar ontworpen geur kaiSignature – een van de meest succesvolle in de VS en zeer gewaardeerd door stijliconen als Sarah Jessica Parker, Charlize Theron en Jennifer Aniston. Zelfs Oprah Winfrey zet kai voor miljoenen televisiekijkers bovenaan haar lijst met favorieten.

Aloha voor hotelgasten

Het succesverhaal krijgt nu een vervolg. Daartoe is beauty-onderneemster Gaye Straza gaan samenwerken met een van de toonaangevende fabrikanten van hotelcosmetica - ADA International. "Wij zijn altijd op zoek naar bijzondere merken, die zich onderscheiden van de massa. Met kai geven hotels hun gasten in bad en in de spa nu juist dat luxueuze extra vakantie- en levensgevoel. Daar zullen ze lang met plezier aan terugdenken“, zegt Sylvia Jensch, hoofd Marketing bij ADA. Met luxemerken als Bvlgari, Chopard en Penhaligon's in het assortiment bewijst de onderneming al jarenlang een neusje te hebben voor beautytrends en moderne productinnoviaties.

De collectie

De kaiSignature hotelcollectie komt op 1 juli 2019 op de markt. De geur van exotische bloemen en frisse, groene akkoorden straalt een lichte, zorgeloze lifestyle uit - zoals een wandeling langs het strand van Malibu met een fris zeebriesje. De focus ligt op de gardenia met fijne bloemaccenten van jasmijn en tuberoos. Gaye werd hiertoe gei?nspireerd door de tropische plantenwereld van Hawai?, waar ze in haar jeugd haar vakanties doorbracht. De look van de collectie volgt de flair en is een mix van ontspanning en elegantie tegelijk. De flacons met gematteerd oppervlak in het wit en praktische flip-topsluiting zijn opties fris en tijdloos chique net als de geur zelf.

De collectie bestaat uit douchegel, shampoo, conditioner en hand&body lotion in flessen van 25, 40 en 60 ml. De flacons zijn natuurlijk 100 % recyclebaar. Bovendien zijn er stukken zeep van 25, 42 en 60 g. Sommige verzorgingsproducten zijn ook verkrijgbaar in het moderne, milieuvriendelijke en economische SmartCare-dispensersysteem – net als in pompdispensers van 300 ml. Meer informatie op www.ada-international.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Toerisme
Impact Corona op Flevolandse gastvrijheidssector steeds groter

Onderzoek naar de gevolgen van het coronavirus op de vrijetijdssector in Flevoland laat zien dat de sector in Flevoland flink geraakt is. In juli en december 2020 zijn onder Flevolandse ondernemers in de vrijetijdssector peilingen gehouden met vragen over – onder andere – omzetverlies, t ...

Interview
Pension B&B KlaasVaak; een Zeeuws karakteristiek rijksmonument

Pension B&B KlaasVaak bevindt zich middenin het pittoreske centrum van Zierikzee, een middel(z)eeuws stadje gelegen op het Zeeuwse eiland Schouwen-Duiveland. De B&B ligt aan een oud straatje wat in een Anton Pieck setting niet zou misstaan. Met veel monumenten en verschillende soorten gevels ...

Landal GreenParks verliest 35 procent omzet in 2020

Landal GreenParks heeft zich in 2020 – ondanks de coronacrisis – goed staande gehouden en wist haar positie als marktleider te handhaven, mede dankzij een sterke zomer met hoge bezettingscijfers en forse investeringen in marketing en op de parken. De uitstekende zomerprestaties maakte ...

Ondernemen
De 10 redenen om WEL een B&B te starten

Een B&B beginnen*. Waarom zou je? Nou, gewoon omdat dit het mooiste en uitdagendste beroep van de wereld is! Je ziet het regelmatig op televisie, als er weer zo’n stel ‘zonder na te denken’ besluit om een gastenverblijf te beginnen in het buitenland en alles, maar dan ook alles ...

Branded Content
De grootste nachtmerrie van een B&B eigenaar: bedwantsen

Een nachtje of korte vakantie in eigen land is momenteel erg populair. Dit kan op meerdere manieren en één daarvan is in een Bed & Breakfast. De bezettingsgraad houdt nog niet over. Daarom is het des te vervelender als er klachten komen over jeuk en bultjes na een overnachting in u ...

Columns
Column Hanny Arens: First Dates voor B&B-eigenaren

Toen ik voor het eerst hoorde van een televisieprogramma waarin B&B-eigenaren op zoek gaan naar een nieuwe liefde, moest ik toch even denken aan het format van ‘First Dates’. In deze populaire datingshow gaan mensen die elkaar niet kennen, samen uit eten. Met alle ongemakkelijke stil ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: