De Lindenhof Giethoorn kiest voor Micros en Suite8

21 juni 2018 | Thijs Jacobs

De Lindenhof prijkt al jaren achtereen hoog op de ranglijsten van beste restaurants in Nederland. Maar de patron-cuisinier Martin Kruithof telt ook internationaal mee. Dat bewijzen de twee Michelinsterren die een kroon op zijn creatieve talent betekenen. Dat zijn naam als topkok stevig verankerd is, betekent echter niet dat hij op zijn lauweren kan rusten. Integendeel. Kruithof is altijd op zoek naar nieuwe smaaksensaties en tongstrelende combinaties die bovendien een lust zijn voor het oog. En hij vindt ze steeds weer.

Gastvrijheid en genieten

Samen met zijn vrouw Marjan de Jonge en hun team zorgen zij ervoor dat iedere gast verwend wordt. Ze doen dat door de karakteristieke sfeer in het restaurant zorgvuldig te bewaren, een prachtige wijnkaart te handhaven en vooral door gerechten te serveren die opwekken tot zintuiglijke verrukkingen. Door de persoonlijke aanpak en de kleinschaligheid zal iedereen zich in De Lindenhof meteen thuis voelen.

Martin en Marjan hebben een duidelijke ambitie: gasten in een huiselijke omgeving zoveel mogelijk te laten genieten van de heerlijke gerechten. De Lindenhof geeft gasten het gevoel, nergens anders zó welkom te zijn.

Hoe komt De Lindenhof bij Van Hessen terecht?

Marjan en Martin hebben via collega-bedrijven kennis genomen dat ze daar, via Van Hessen, Micros en Suite8 hebben geïnstalleerd. Doordat ze hebben gekeken naar beide systemen en positieve verhalen hebben gehoord, gaf dit de doorslag. Ook geeft Marjan aan dat ze niet heel veel verder hebben gekeken. Dit kost namelijk ontzettend veel tijd en energie, die ze liever aan hun gasten besteden.

Waarom hebben jullie gekozen voor Micros en Suite8?

"Referenties met goede ervaring met beide pakketten hebben de doorslag gegeven. Daarnaast heeft een medewerker ervaring opgedaan met beide systemen bij een collegabedrijf. Dit scheelt tijd; zo worden beide systemen snel eigen gemaakt."

Wat verwachten jullie van het systeem en van Van Hessen?

Door met beide systemen te gaan werken willen Martin en Marjan een digitaliseringsslag maken. Ze verwachten hier meer gemak en overzichtelijkheid van. Daarnaast willen ze ook met de tijd mee gaan.

Marjan geeft aan dat ze tot nu toe goede service en goede begeleiding krijgt van Van Hessen en dat ze dit ook na de installatie verwacht. Kortom, De Lindenhof Giethoorn is zeer tevreden over het verloop en de installatie.

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden Tech
E-mailmarketing: gouden marketinginstrument voor de horeca

Geslaagde e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe je als horecaprofessional hierin succesrijk kunt zijn, leer je in de training die HM Academy aanbiedt op 11 maart aanstaande (in Bunnik, centraal gelegen...

Opening Bed&Breakfast
Amersfoortse lunchroomeigenaar gaat B&B openen

Eén van de meest uitgesproken horecaondernemers in Amersfoort, Dirk-Jan Stip van lunchzaak Coffee Corazon, gaat een B&B openen. Volgens hem sluit het huidige hotelaanbod niet aan bij het karakter van de stad. “De binnenstad van Amersfoort is zo leuk en gezellig, zo uniek… Maa...

Columns Blog
Column: B&B-eigenaar zijn is een solistisch beroep

Misschien had ik vier jaar geleden toch wel een iets te romantisch beeld van het runnen van een B&B. Ik zou vooral veel vrijheid hebben om mijn eigen werk te organiseren en stiekem vertaalde ik dat ook wel naar het hebben van veel vrije tijd. Zo zou ik eindelijk tijd hebben om te tuinieren. Een ...

Economie Duurzaamheid Ondernemen
Overheid biedt circulaire ondernemers hulp

Ondernemers die werk maken van een economie zonder afval en vol goede ideeën zitten, krijgen extra hulp bij de uitvoering van hun plannen. Deze hulp moet ervoor zorgen dat circulaire ondernemers sneller doorbreken. Hiervoor slaan de ov...

Achtergronden Advertorial
Teaching Hotel Château Bethlehem: een unieke leeromgeving

‘Wakker worden in een unieke praktische trainingsomgeving’, wat betekent dat? Teaching Hotel Château Bethlehem wordt gerund door studenten. Zij vervullen de rol van gastheer, gastvrouw èn manager. Blycolin interviewde directeur Harpert van Seggelen over dit unieke kasteelhot...

Columns Interview Longread
Etiquette-misser: ''Ga er nooit vanuit dat de heer betaalt''

Anne-Marie van Leggelo is expert op het gebied van etiquette. Ze brengt ons graag de fijne kneepjes van haar vak bij. Dit keer behandelen we het onderwerp ‘omgangsvormen en upselling’. Lastige materie, want je begeeft je op glad ijs, waarbij je etiquette en commercie op een fijne manier ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: