Haal jij als horecaondernemer wel alles uit social media?

8 maart 2019 | redactie

Je horecabedrijf is steeds slechter zichtbaar op Facebook. Het gratis promoten van je bedrijf is aan banden gelegd. Reacties uitlokken, winacties doen en zelfs vragen om een like, het is allemaal uit den boze. Want Facebook wil enkel waardevolle verhalen zien. Wil je je horecabedrijf actief promoten dan kan dat alleen nog via betaalde advertenties.

Ook op Instagram trek je geen klandizie door enkel af en toe te ‘posten’. Of door een story te plaatsen die je potentiele gasten niet aanzet tot actie. Gelukkig kun je leren hoe je je bedrijf succesvol maakt op social media!

Maar wat dan wel?

Steengoede verhalen. Dat is wat Facebook en Instagram willen zien. Maar hoe zorg jij dat jouw doelgroep die verhalen te zien krijgt nu het organisch bereik zo laag is?
Dat doe je met Epic content. Content die relevant is voor je doelgroep. Die hen verleidt of zelfs verbluft, en waar men niet zomaar omheen kan. En door die verhalen daar te distribueren waar je gast zich bevindt. Op 18 april 2019 leer je er alles over tijdens de training Facebook & Instagram Marketing van HM Academy.

Wat houdt de training in?

In deze praktijkgerichte training leer je je sterk te onderscheiden op Social media. Je gaat ijzersterke posts en advertenties te maken die aanzetten tot actie. Daarnaast leer je hoe je dit effectief plant, zodat je er zo min mogelijk tijd aan kwijt bent.

Je maakt kennis met de juiste manier van online adverteren, waarmee je je bedrijf onder de aandacht kan brengen bij potentiele gasten die je anders nooit zouden vinden.

Resultaat

Middels een Blueprint leer je hoe je Epic content maakt die past bij jouw bedrijf
Je leert welke triggerpoints jouw gasten aanzetten tot actie
Meer controle en impact op Facebook en Instagram in minder tijd, door een goede planning
Je leert hoe je gasten aanzet om jouw bedrijf online te promoten
Je kent de gouden mogelijkheden van het adverteren op Facebook & Instagram

 

Voor wie

Voor horecaondernemers en horecaprofessionals die Facebook en Instagram effectiever en succesvoller willen inzetten om hun bedrijf te promoten.

Programma

In de eendaagse training Facebook & Instagram Marketing ga je met expert Monique van Gevelt aan de slag.
Ochtendmodule: inhoudelijk maken van steengoede berichten en advertenties
Epic content maken die aansluit bij de behoefte van je gast
Verleidende technieken waardoor je opvalt tussen al je concurrenten
Je onderscheidend presenteren waardoor je een band opbouwt met je gasten
Middagmodule: planning en adverteren
Een goed doordachte planning maken en vooruit werken
Welke Facebook en Instagram advertenties werken voor de horeca het beste
Hoe maak je de advertenties en hoe zet je deze in

Enige kennis van Facebook en Instagram is wenselijk. Ter voorbereiding van de deze training krijg je een paar vragen toegestuurd om in te vullen. Hierdoor kom je beslagen ten ijs op de trainingsdag. Neem je eigen laptop mee.

Klik hier om je aan te melden voor deze training!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Overig nieuws

Columns Blog
Column Tanja Seegers: Ongedierte (en hoe Booking.com haar in de steek liet)

De telefoon rinkelt… Ik kijk op mijn horloge: 7.50 uur. Wie belt er in godsnaam tijdens de ontbijtservice. Ik haal snel de eitjes uit de pan en neem op. Een man begint een lang verhaal af te steken maar het enige wat ik opvang is bedwantsen. Bedwantsen??? Wat?? Omdat de ontbijtzaal nog vol...

Toerisme Opening
Landal Kaatsheuvel verwelkomt op 4 oktober de eerste gasten

Vanaf 4 oktober 2019 zijn de eerste gasten welkom op het gloednieuwe luxe vakantiepark Landal Kaatsheuvel, waar de eerste 24 vakantiewoningen gereed zijn. Voordat het zover is, kunnen huiseigenaren en relaties komen proefslapen in het weekend van 27 september. In datzelfde weekend vinden op 28 en 29...

Tech Advertorial
Van boeien tot bedden: Hoe hotelsoftware bijdraagt aan het succes van B&B Perruque

Het oude politiebureau van het Friese dorpje Koudum is in 2004 door Janny?Pruiksma?omgebouwd tot het nu bekende Bed &?Breakfast?Perruque. Samen met haar man Nico runt Janny de B&B, dat al twee jaar op rij is verkozen tot beste bed & breakfast van Friesland.?Waar zij het succes aan te dan...

Airbnb Internationaal
Airbnb maakt het mogelijk om in de thuisbasis van Downton Abbey te overnachten

Highclere Castle — de thuisbasis van Downton Abbey — staat vanaf vandaag op Airbnb voor een uniek verblijf. Voor één nacht opent het kasteel namelijk haar deuren voor twee gasten. Dit is dus dé kans voor grote fans om zichzelf onder te dompelen in de unieke locatie v...

Achtergronden
Nieuw seizoen Bed & Breakfast gaat van start

Vanaf vrijdag 13 september zendt MAX om 21.25 uur op NPO 1 een nieuw seizoen van Bed & Breakfast uit. Vier vermakelijke afleveringen lang, testen b&b-houders elkaars onderneming. In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen wordt er gelogeerd in het noorden. De b&b-houders reizen af na...

Toerisme Achtergronden
De meest gezochte bestemmingen net buiten het hoogseizoen

Terwijl de meeste collega's weer aan het werk gaan in september, zoeken sommige vakantiegangers bewust nog naar het laatste beetje zon voor de herfst. Dat heeft zo zijn voordelen! Weg van de wisselvalligheid van de herfst, aanzienlijk minder toeristen en aantrekkelijke prijzen. Maar waar zoeken ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Lees Nu
Columns B&B Logement No5
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: