Hotelequip biedt een compleet assortiment gastenartenartikelen

1 juli 2016 | Thijs Jacobs

Gasten- en verbruiksartikelen bestellen voor uw Bed & Breakfast. Het is ieder keer weer een hele zoektocht. Waar haalt u kwalitatief goede, mooie en goed geprijsde gastenartikelen vandaan? Vanaf nu kunt u met één druk op de knop uw complete assortiment online bestellen. 

Iedere Bed & Breakfast eigenaar wil een luxe kameruitstraling voor zijn gasten, maar niet 101 leveranciers en contacten. Bovendien moet de bestelprocedure eenvoudig zijn en de verpakkingseenheden niet te groot. Hotelequip, onderdeel van de totaalleverancier Hotelpartner, biedt een compleet assortiment gastenartikelen en hotelcosmetica aan. Het bedrijf kan werkelijk alles voor op de hotelkamer leveren. Van afvalzakjes tot zeepdispensers en van hotelcosmetica tot ijsemmers.

Meerwaarde

Liselotte de Vries van Hotelequip vertelt: “Ons moederbedrijf heet niet voor niets Hotelpartner. Dat laatste deel van de bedrijfsnaam is ons uitgangspunt. We willen een daadwerkelijke partner zijn voor de gastvrijheidsbranche. We denken met onze relaties mee om zo een meerwaarde te creëren.”

Onze medewerkers hebben allemaal een achtergrond in de hotellerie. Zij weten als geen ander hoe belangrijk het is om snel te schakelen en afspraken na te komen. Bovendien zijn we ons ervan bewust dat ieder locatie uniek is dus zit het product van uw keuze er niet bij? Dan doen wij onze uiterste best om dit alsnog te verkrijgen.

Gemak

“De webshop is een ideaal uitgangspunt. Iedere Bed & Breakfast eigenaar kan 24 uur per dag, 7 dagen per week zijn bestelling plaatsen. Bij ieder product staat duidelijk aangegeven wat de verwachte levertijd is zodat men weet wanneer men de producten kan verwachten. Bij eventuele vragen staan de medewerkers van Hotelequip voor u klaar; zij zijn telefonisch, per e-mail of via de chat-functie op de webshop bereikbaar” vult De Vries aan.

Gastvrij


“Zoals u gastvrij bent voor uw gasten, zijn wij dat voor u. Graag ontvangen wij u persoonlijk in Breda om in onze showroom nader kennis te maken met onze producten. De geur van nieuwe hotelcosmetica wilt u toch even ruiken en de kwaliteit van bed- en badlinnen wilt u altijd voelen. Graag maken we een persoonlijke afspraak zodat we uw wensen en onze mogelijkheden op elkaar af kunnen stemmen.”

Op dit moment werken er in Nederland en België bijna 500 locaties met de producten van Hotelequip. Dat gaan er vast meer worden wanneer men zich realiseert hoe groot het gemak is en men ervaring heeft met een partner die écht ontzorgt.

Over Hotelequip

Hotelequip is onderdeel van Hotelpartner. De hoofdonderneming kent vier pijlers. Hotelsource voor facilitaire hoteldiensten, Hotelpeople voor hotelpersoneel, Out of Site voor online hoteldiensten en Hotelequip voor gastenartikelen en hotelcosmetica. Het bedrijf is een facilitaire totaalaanbieder voor de hotelbranche. Hotelpartner is u graag van dienst met kwaliteit, flexibiliteit en continuïteit. Via één aanspreekpunt kunt u van alle diensten gebruikmaken.

Hotelequip

Minervum 7068

4817 ZK Breda

T: (076) 587 59 59

I: www.hotel-equip.nl

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Hotel Achtergronden
Onderzoek hygiëne in hotels: vijfsterrenhotels viezer dan driesterrenhotels

Of het nu voor een familievakantie of een zakenreis is, de kans is groot dat je in de toekomst in een hotel verblijft. Hoewel je bepaalde aspecten van de accommodatie kunt aanpassen, blijft één factor buiten je controle: het aantal ziektekiemen op de kamer. Hoe 'bacteriebeladen' zijn hotelkam...

Achtergronden
Sommige hotels laten geen geleidehonden toe

Mensen met een functionele of psychische beperking kunnen met de hulp van een geleidehond zelf boodschappen doen, naar de dokter gaan of een uitje ondernemen. Ondanks de wettelijke bepaling dat een geleidehond altijd welkom is, geeft veertig procent van de geleidehondgebruikers aan het afgelopen jaa...

Internationaal Tech
Robots ontslagen bij Japans robothotel

Het Japanse hotel Henn-na heeft de helft van haar 243 robotwerknemers de deur gewezen, zo meldt The Wall Street Journal. Dit gebeurde nadat bleek dat de robots juist zorgden voor meer menselijke arbeid in het hotel, in plaats van minder werk(druk) voor de menselijke personeelsleden. In de Amerika...

Awards Booking.com Internationaal
Rust is meest gastvriendelijke bestemming van Duitsland

Vorige week heeft Booking.com voor de zevende keer de 'Guest Review Awards' vergeven. Niet alleen accommodaties maakten kans op zo'n award, voor het eerst werden ook overzichten gepresenteerd van de meest gastvriendelijke plaatsen per land. In Duitsland eindigde Rust, de thuishaven van E...

Hotel Achtergronden
De turndownservice in hotels en B&B's is goud waard

De turn down service (of turndownservice) is een essentieel onderdeel van de gastenbeleving in hotels, B&B's en zelfs in sommige Airbnb properties. Het zal wellicht niet lang meer duren totdat ook vakantieparken de turn down service, zoals we die in hotels kennen, uitbreiden. Onder deze serv...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: