Nieuwe eigenaren Hotel De Landmarke in Ootmarsum

6 april 2017 | Thijs Jacobs

Per 1 mei 2017 wordt Hotel De Landmarke te Ootmarsum overgenomen door het jonge ondernemerspaar Martijn en Quirine Bas. De huidige eigenaren, de familie Westenberg, hebben vanaf 1999 met veel enthousiasme en hard werken Hotel De Landmarke tot een succes gemaakt. Echter is voor hun de tijd aangebroken om het 'stokje' over te dragen.

Victor en Elke Westenberg zeggen: ‘Wij zijn erg blij in de familie Bas een waardige koper te hebben gevonden om Hotel De Landmarke voort te zetten. Om de toekomst van ons personeel veilig te stellen vonden wij het heel belangrijk een goede, betrouwbare nieuwe werkgever te vinden en we zijn er van overtuigd hierin geslaagd te zijn.” 

Quirine en Martijn zijn reeds de trotse eigenaren van Theehuis Dennenoord in Nutter. Met de overname van Hotel De Landmarke komt een lang gekoesterde droom van Martijn uit. Tevens vormt deze overname een mooie aanvulling op de huidige ondernemersactiviteiten. Martijn zal zich volledig op het hotel gaan richten en Quirine zal zich op het Theehuis blijven concentreren. Het concept voor het hotel blijft hetzelfde. Wel zal Martijn samen met zijn vrouw Quirine er een eigen draai aan geven. Service, kwaliteit, sfeer en gastvrijheid blijven de kernwoorden. Samen met het team van Hotel De Landmarke blijven zij voor de gasten klaar staan. Hotel De Landmarke staat voor ‘thuiskomen in Twente’ en is het meest complete 3* hotel in de omgeving van Ootmarsum.

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Toerisme Achtergronden BUAS
Nieuw UNWTO-rapport biedt steden hulp bij beheersen impact overtoerisme

Een nieuw rapport van de World Tourism Organization (UNWTO) biedt ondersteuning bij het beheersen van de groeiende toeristenstromen in stedelijke gebieden en de impact hiervan op de betrokken steden en bewoners. 'Overtourism? Understanding and managing urban tourism growth beyond perceptions'...

Achtergronden
Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Bunnik) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaard...

Amsterdam Overheid
Gemeente Amsterdam wil einde misstanden housekeeping in hotels

Amsterdam gaat de misstanden binnen de hotelschoonmaak aanpakken. Deze misstanden zijn schijnbaar aan de orde van de dag en de gemeente gaat een einde maken aan de te hoge werkdruk en het werken onder het minimumloon. Het CDA stelde schriftelijke vragen aan het college, zo lezen we op de website van...

Achtergronden Internationaal
Zwerfkat maakt eetzaal van hotel onveilig

Dit weekend zorgde een kat voor behoorlijk wat opschudding in een ibis-hotel in De Panne, België. Op de website hln.be lezen we dat het beestje rond acht uur de eetzaal binnendrong en weigerde te vertrekken, de aansporingen van het aanwezige personeel ten spijt. Brandweer Vervolgens belde...

Advertorial
't Fortuin is synoniem voor geluk en kapitaal

Het voormalige hotel-restaurant ’t Fortuin is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Iemand die met liefde en passie in het rijksmonumentale pand wil wonen en werken. Treffender kan een naam voor een monumentaal pand als dit niet zijn. Een eeuwenoud object, ooit gesticht door herbergier Jan Wille...

Columns Blog
Column: nu eens zelf op vakantie

Genietend van een welverdiende vakantie aan de Spaanse kust kijken wij terug op een schitterende huwelijksdag en citytrip met onze kinderen naar New York. Een vakantie die dit jaar dus wel op een hele speciale manier begon. Vakantie. Vroeger nog weleens spontaan bedacht. Tegenwoordig strak georga...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: