Nieuwe eigenaren Hotel De Landmarke in Ootmarsum

6 april 2017 | Thijs Jacobs

Per 1 mei 2017 wordt Hotel De Landmarke te Ootmarsum overgenomen door het jonge ondernemerspaar Martijn en Quirine Bas. De huidige eigenaren, de familie Westenberg, hebben vanaf 1999 met veel enthousiasme en hard werken Hotel De Landmarke tot een succes gemaakt. Echter is voor hun de tijd aangebroken om het 'stokje' over te dragen.

Victor en Elke Westenberg zeggen: ‘Wij zijn erg blij in de familie Bas een waardige koper te hebben gevonden om Hotel De Landmarke voort te zetten. Om de toekomst van ons personeel veilig te stellen vonden wij het heel belangrijk een goede, betrouwbare nieuwe werkgever te vinden en we zijn er van overtuigd hierin geslaagd te zijn.” 

Quirine en Martijn zijn reeds de trotse eigenaren van Theehuis Dennenoord in Nutter. Met de overname van Hotel De Landmarke komt een lang gekoesterde droom van Martijn uit. Tevens vormt deze overname een mooie aanvulling op de huidige ondernemersactiviteiten. Martijn zal zich volledig op het hotel gaan richten en Quirine zal zich op het Theehuis blijven concentreren. Het concept voor het hotel blijft hetzelfde. Wel zal Martijn samen met zijn vrouw Quirine er een eigen draai aan geven. Service, kwaliteit, sfeer en gastvrijheid blijven de kernwoorden. Samen met het team van Hotel De Landmarke blijven zij voor de gasten klaar staan. Hotel De Landmarke staat voor ‘thuiskomen in Twente’ en is het meest complete 3* hotel in de omgeving van Ootmarsum.

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Hotel Achtergronden
Onderzoek hygiëne in hotels: vijfsterrenhotels viezer dan driesterrenhotels

Of het nu voor een familievakantie of een zakenreis is, de kans is groot dat je in de toekomst in een hotel verblijft. Hoewel je bepaalde aspecten van de accommodatie kunt aanpassen, blijft één factor buiten je controle: het aantal ziektekiemen op de kamer. Hoe 'bacteriebeladen' zijn hotelkam...

Achtergronden
Sommige hotels laten geen geleidehonden toe

Mensen met een functionele of psychische beperking kunnen met de hulp van een geleidehond zelf boodschappen doen, naar de dokter gaan of een uitje ondernemen. Ondanks de wettelijke bepaling dat een geleidehond altijd welkom is, geeft veertig procent van de geleidehondgebruikers aan het afgelopen jaa...

Internationaal Tech
Robots ontslagen bij Japans robothotel

Het Japanse hotel Henn-na heeft de helft van haar 243 robotwerknemers de deur gewezen, zo meldt The Wall Street Journal. Dit gebeurde nadat bleek dat de robots juist zorgden voor meer menselijke arbeid in het hotel, in plaats van minder werk(druk) voor de menselijke personeelsleden. In de Amerika...

Awards Booking.com Internationaal
Rust is meest gastvriendelijke bestemming van Duitsland

Vorige week heeft Booking.com voor de zevende keer de 'Guest Review Awards' vergeven. Niet alleen accommodaties maakten kans op zo'n award, voor het eerst werden ook overzichten gepresenteerd van de meest gastvriendelijke plaatsen per land. In Duitsland eindigde Rust, de thuishaven van E...

Hotel Achtergronden
De turndownservice in hotels en B&B's is goud waard

De turn down service (of turndownservice) is een essentieel onderdeel van de gastenbeleving in hotels, B&B's en zelfs in sommige Airbnb properties. Het zal wellicht niet lang meer duren totdat ook vakantieparken de turn down service, zoals we die in hotels kennen, uitbreiden. Onder deze serv...

Koffie & thee Achtergronden
Onderzoek prijsontwikkeling koffie en thee in lunchrooms

De prijsontwikkeling van koffie en thee binnen lunchrooms is nog vrijwel nooit onderzocht. Daarom deed de redactie van vakblad Lunchroom zelf een onderzoekje naar de prijsontwikkeling gedurende de afgelopen twee jaar en daarbij keken zij ook nog verder terug, naar het jaar 2001 om precies te zijn. I...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: