Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

18 september 2018 | Thijs Jacobs

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Utrecht) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaarden van je bedrijf kan vinden. Hoe je deze inzet en hoe ze fungeren als basis voor succes.

Hierna lopen we door de ultieme checklijst en planning om beslagen ten ijs te komen in de (her)ontwikkeling van je concept. Zodat je geen cruciale zaken laat liggen.

Resultaat

Na deze training ben je in staat je horecaconcept sterk en onderscheidend in de markt te zetten.

Voor wie

Voor horecaondernemers die al een tijd bezig zijn, maar hun concept niet 100% van de grond krijgen of voor wie een nieuw concept wil starten vanuit een sterke uitgangspositie.

Duur van de training

1 dag, van 9.00 – 17.00 uur

Groepsgrootte

De groep bestaat uit maximaal 15 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen en voor jouw horecaconcept. Aanmelden voor de training kan via deze link. 

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Toerisme Achtergronden BUAS
Nieuw UNWTO-rapport biedt steden hulp bij beheersen impact overtoerisme

Een nieuw rapport van de World Tourism Organization (UNWTO) biedt ondersteuning bij het beheersen van de groeiende toeristenstromen in stedelijke gebieden en de impact hiervan op de betrokken steden en bewoners. 'Overtourism? Understanding and managing urban tourism growth beyond perceptions'...

Amsterdam Overheid
Gemeente Amsterdam wil einde misstanden housekeeping in hotels

Amsterdam gaat de misstanden binnen de hotelschoonmaak aanpakken. Deze misstanden zijn schijnbaar aan de orde van de dag en de gemeente gaat een einde maken aan de te hoge werkdruk en het werken onder het minimumloon. Het CDA stelde schriftelijke vragen aan het college, zo lezen we op de website van...

Achtergronden Internationaal
Zwerfkat maakt eetzaal van hotel onveilig

Dit weekend zorgde een kat voor behoorlijk wat opschudding in een ibis-hotel in De Panne, België. Op de website hln.be lezen we dat het beestje rond acht uur de eetzaal binnendrong en weigerde te vertrekken, de aansporingen van het aanwezige personeel ten spijt. Brandweer Vervolgens belde...

Advertorial
't Fortuin is synoniem voor geluk en kapitaal

Het voormalige hotel-restaurant ’t Fortuin is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Iemand die met liefde en passie in het rijksmonumentale pand wil wonen en werken. Treffender kan een naam voor een monumentaal pand als dit niet zijn. Een eeuwenoud object, ooit gesticht door herbergier Jan Wille...

Columns Blog
Column: nu eens zelf op vakantie

Genietend van een welverdiende vakantie aan de Spaanse kust kijken wij terug op een schitterende huwelijksdag en citytrip met onze kinderen naar New York. Een vakantie die dit jaar dus wel op een hele speciale manier begon. Vakantie. Vroeger nog weleens spontaan bedacht. Tegenwoordig strak georga...

Advertorial
B&B-eigenaren stappen over op professionele hotelsoftware

De professionalisering van de B&B-markt is een feit. De veranderingen in de markt, de versnelde communicatie en de nieuwe verkoopmethodes eisen dat de B&B-eigenaar zich aanpast. Succesvol zijn in deze markt betekent innoveren. Het is daarom ook niet vreemd dat B&B-eigenaren steeds vaker ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: