Training: meer gasten door ijzersterke social media content

6 september 2018 | Thijs Jacobs

Je bedrijf gratis promoten en verkopen op Facebook is aan banden gelegd. Pitchen, promoten, reacties uitlokken, win acties en zelfs vragen om een like, het is allemaal uit den boze. Facebook wil enkel waardevolle verhalen van je zien. Wil je je horecabedrijf actief promoten dan kan dat alleen nog via betaalde advertenties. Tijdens de training op 20 september aanstaande leert Monique van Gevelt de cursisten hoe zij hun gasten het water in de mond kunnen laten lopen door content op social media. 

Hoe krijg je jouw verhaal dan aan de man?

Door je eigen waardevolle en persoonlijke verhaal zo te vertellen, dat je doelgroep ervan smult. En dat is waar goede content om de hoek komt kijken.

Vertel wat jouw horecabedrijf zo uitzonderlijk maakt, wek emoties op bij mensen en geef je gasten online al een beleving.

Leren hoe je onweerstaanbare berichten maakt en verkoopt zonder 'verkoperig' te zijn? Deze training geeft je de handvatten.

Omschrijving    

In deze praktijkgerichte training leer je sterke content maken die je gasten het water in de mond doet lopen (ook online). Daarnaast ontwikkel je vaardigheden om je sterk te onderscheiden op Social Media en zo meer gasten te krijgen.

Resultaat

Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen.

Wat levert het je op?

Je leert met aansprekende taal gasten te triggeren om naar jou te komen (én niet naar je concurrent)

Je krijgt je doelgroep beter op het netvlies

Je leert welk kanaal het beste bij je past en hoe je het moet inzetten

Je leert hoe je je bedrijf het beste kunt presenteren op Facebook en Instagram

Je gaat meer impact maken op Facebook en Instagram in minder tijd

Je leert hoe je ervoor zorgt dat mensen je gaan aanbevelen en over je gaan praten

Je leert om continu content te hebben, zodat je altijd op Facebook en Instagram aanwezig bent.

Je leert jezelf promoten zonder schreeuwerig te zijn.

Klik hier om je in te schrijven voor deze training

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Toerisme Achtergronden BUAS
Nieuw UNWTO-rapport biedt steden hulp bij beheersen impact overtoerisme

Een nieuw rapport van de World Tourism Organization (UNWTO) biedt ondersteuning bij het beheersen van de groeiende toeristenstromen in stedelijke gebieden en de impact hiervan op de betrokken steden en bewoners. 'Overtourism? Understanding and managing urban tourism growth beyond perceptions'...

Achtergronden
Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Utrecht) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaar...

Amsterdam Overheid
Gemeente Amsterdam wil einde misstanden housekeeping in hotels

Amsterdam gaat de misstanden binnen de hotelschoonmaak aanpakken. Deze misstanden zijn schijnbaar aan de orde van de dag en de gemeente gaat een einde maken aan de te hoge werkdruk en het werken onder het minimumloon. Het CDA stelde schriftelijke vragen aan het college, zo lezen we op de website van...

Achtergronden Internationaal
Zwerfkat maakt eetzaal van hotel onveilig

Dit weekend zorgde een kat voor behoorlijk wat opschudding in een ibis-hotel in De Panne, België. Op de website hln.be lezen we dat het beestje rond acht uur de eetzaal binnendrong en weigerde te vertrekken, de aansporingen van het aanwezige personeel ten spijt. Brandweer Vervolgens belde...

Advertorial
't Fortuin is synoniem voor geluk en kapitaal

Het voormalige hotel-restaurant ’t Fortuin is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Iemand die met liefde en passie in het rijksmonumentale pand wil wonen en werken. Treffender kan een naam voor een monumentaal pand als dit niet zijn. Een eeuwenoud object, ooit gesticht door herbergier Jan Wille...

Columns Blog
Column: nu eens zelf op vakantie

Genietend van een welverdiende vakantie aan de Spaanse kust kijken wij terug op een schitterende huwelijksdag en citytrip met onze kinderen naar New York. Een vakantie die dit jaar dus wel op een hele speciale manier begon. Vakantie. Vroeger nog weleens spontaan bedacht. Tegenwoordig strak georga...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: