Training: meer gasten door ijzersterke social media content

13 mei 2018 | Thijs Jacobs

Dat wil toch iedereen? Meer gasten, en dus ook meer omzet, door ijzersterke content op sociale media? Maar ja, hoe pak je dat aan? We hebben een prachtig aanbod voor je. Tijdens de training op 28 mei aanstaande leert Monique van Gevelt de cursisten hoe zij hun gasten het water in de mond kunnen laten lopen door content op social media. 

Het doel van de training is om te leren hoe je zelf deze content maakt. Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen. Wie nu boekt, ontvangt bovendien een puike vroegboekkorting. 

Voor meer info en om je in te schrijven, klik hier! 
Profiteer direct van de vroegboekkorting!

Duur van de training

1 dag, van 9.00 – 17.00 uur, bestaande uit 2 modules:

Ochtendmodule: Sterke content maken.
Tijdens de ochtend wordt aandacht besteed aan:

Hoe bepaal je je doelgroep, wie is je gast?
Sluit je content aan bij de behoefte van je gast?
Hoe maak je sterke content die je (potentiële) gasten verleidt om te  komen?
Hoe promoot je je bedrijf?
Hoe bouw je aan een relatie met je klanten?

Middagmodule: Social Media
In middag komt Social Media aan de orde:

Hoe onderscheid je je op Social Media?
Ben je goed zichtbaar op Social Media
Hoe beheer je al je Social Media accounts op een eenvoudige manier?

Wat kun je verwachten

In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee. Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
De lunch bestaat uit een uitgebreid, zeer goed verzorgd lunchbuffet.
Halverwege de dag is er een onderbreking met een lekkere Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.

Voor meer info en om je in te schrijven, klik hier!

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Amsterdam Toerisme
Corendon lanceert nieuwe bestemming: Costa Amsterdam

Corendon lanceert vandaag met trots haar nieuwste vakantiebestemming: Costa Amsterdam! Door het prachtige weer in Nederland, dat naar verwachting nog wel even zal aanhouden, twijfelen veel Nederlanders over een buitenlandse vakantie. Corendon begrijpt tegelijkertijd dat mensen er wél even tus...

Interieur Advertorial
Auping introduceert hotelbed Revive

Auping introduceert begin september een duurzaam en modulair opgebouwd bed dat speciaal voor de hotelwereld is ontwikkeld. De Auping Revive is ontworpen op basis van resultaten uit onderzoeken naar de wensen van zowel hotelgasten als hotelpersoneel. Het hotelbed heeft de looks en het slaapcomfort va...

Toerisme Culinair
Gastronomie belangrijkste criterium voor vakantiebestemming Europeanen

Veel Nederlanders vertrekken in de zomer naar warme oorden om te genieten van een welverdiende vakantie. Sterker nog, Nederlanders boekten dit jaar een recordaantal vakanties naar het buitenland. De keuze voor de vakantiebestemming baseren zij vaak op de lokale keuken, zo blijkt uit jaarlijks onderz...

Toerisme Achtergronden
Helft vakantiegangers neemt eigen beddengoed mee op reis

Meer dan de helft van alle Nederlandse vakantiegangers neemt zijn eigen beddengoed mee op reis. In gemiddeld 47 procent van de gevallen is dat het eigen kussen, óók als wordt overnacht in een hotel of appartement. Op de camping lijkt het eigen dekbed het met 73 procent te winnen van de...

Toerisme Longread NHTV
De Chinese millennial, hotelgast van de toekomst

Over de Chinese toerist wordt door de Nederlandse pers veel geschreven. We zien koppen zoals '4000 Chinezen trekken door Nederland: waarom zijn we zo populair?' of ‘Giethoorn overspoeld met Chinezen’. En hoewel de Chinese toerist een groeiende rol heeft op de Nederlandse markt, k...

Wet- en regelgeving Achtergronden
Hotelreceptioniste mag niet ontslagen worden na fout

Het Holiday Beach Resort in Curaçao wilde een receptioniste ontslaan, maar de rechter stak daar een stokje voor. De bewuste receptioniste gaf immers het kamernummer van een man door aan zijn echtgenote. De man verbleef met een andere vrouw in het hotel. De rechter oordeelt dat de privacy v...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: