Training: meer gasten door ijzersterke social media content

6 september 2018 | Thijs Jacobs

Je bedrijf gratis promoten en verkopen op Facebook is aan banden gelegd. Pitchen, promoten, reacties uitlokken, win acties en zelfs vragen om een like, het is allemaal uit den boze. Facebook wil enkel waardevolle verhalen van je zien. Wil je je horecabedrijf actief promoten dan kan dat alleen nog via betaalde advertenties. Tijdens de training op 20 september aanstaande leert Monique van Gevelt de cursisten hoe zij hun gasten het water in de mond kunnen laten lopen door content op social media. 

Hoe krijg je jouw verhaal dan aan de man?

Door je eigen waardevolle en persoonlijke verhaal zo te vertellen, dat je doelgroep ervan smult. En dat is waar goede content om de hoek komt kijken.

Vertel wat jouw horecabedrijf zo uitzonderlijk maakt, wek emoties op bij mensen en geef je gasten online al een beleving.

Leren hoe je onweerstaanbare berichten maakt en verkoopt zonder 'verkoperig' te zijn? Deze training geeft je de handvatten.

Omschrijving    

In deze praktijkgerichte training leer je sterke content maken die je gasten het water in de mond doet lopen (ook online). Daarnaast ontwikkel je vaardigheden om je sterk te onderscheiden op Social Media en zo meer gasten te krijgen.

Resultaat

Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen.

Wat levert het je op?

Je leert met aansprekende taal gasten te triggeren om naar jou te komen (én niet naar je concurrent)

Je krijgt je doelgroep beter op het netvlies

Je leert welk kanaal het beste bij je past en hoe je het moet inzetten

Je leert hoe je je bedrijf het beste kunt presenteren op Facebook en Instagram

Je gaat meer impact maken op Facebook en Instagram in minder tijd

Je leert hoe je ervoor zorgt dat mensen je gaan aanbevelen en over je gaan praten

Je leert om continu content te hebben, zodat je altijd op Facebook en Instagram aanwezig bent.

Je leert jezelf promoten zonder schreeuwerig te zijn.

Klik hier om je in te schrijven voor deze training

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Amsterdam Overheid
Amsterdam komt met vergunningstelsel B&B's

De gemeente Amsterdam gaat ook voor het houden van een B&B in de hoofdstad een strikter beleid hanteren. Er wordt strenger gehandhaafd op verhuur van woningen via Airbnb, waardoor er een verschuiving van vakantieverhuur naar bed & breakfasts plaatsvindt. Daarom komt er nu een verplichte verg...

Achtergronden
Feestdagen in de horeca, wees voorbereid!

De welbekende feestmaand is aanstaande. December is de maand waarin we Sinterklaas en Kerst vieren, maar wist je dat midwinter op 21 december valt, dat het WK Hockey wordt gespeeld en ook het EK handbal voor vrouwen op het programma staat? Goed om te weten. Al deze data vind je in de HorecaMarket...

Columns Blog
Column: wij denken na over duurzaamheid

Je kunt tegenwoordig de krant niet openslaan, de tv aanzetten of je nieuwsberichten op social media checken of je leest of hoort wel iets over duurzaamheid. Duurzaamheid is hot. En ik kan mij herinneren dat het nog helemaal niet zo heel lang geleden is dat we daar nog helemaal niet mee bezig waren. ...

Ondernemen
Bijna helft van alle ondernemers heeft géén of gedateerde voorwaarden

Bijna de helft (45,6%) van alle ondernemers gebruikt geen of gedateerde algemene voorwaarden. Dat constateert verzekeraar Reaal na onderzoek naar risico’s in het MKB. Slechts een derde (32,6%) controleert jaarlijks of vaker de gebruikte leveringsvoorwaarden, in de communicatie met afnemers en ...

Toerisme Achtergronden
Travelbird offline vanwege betalingsproblemen

Op de website van TravelBird krijgen bezoekers een waarschuwing. Het bedrijf is met de activiteiten gestopt. De volgende tekst is te lezen op de website van de organisatie: Helaas heeft TravelBird vandaag de verkoop van online reisaanbiedingen moeten stopzetten en surseance van betaling moeten aa...

Achtergronden Internationaal
De dagen van het klassieke reisbeleid zijn geteld

Hedendaagse zakenreizigers zijn niet geïnteresseerd in beleidsdocumenten. Ze boeken gemakkelijk buiten het reisbeleid om en zien geen reden om de regels te volgen. Toch vertrouwen bedrijven op hun reisbeleid om het meeste uit hun reisbudget te halen en ervoor te zorgen dat reizigers veilig kunn...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: