Uitblinkers: Vijf vragen aan B&B Passage in Driebergen

26 juni 2017 | José Mast

Beginners en oudgedienden sieren de lijst van Het Beste Bed & Breakfast van Nederland. Allemaal werken ze hard aan hun eigen gastvrijheidsaanpak in vijf totaal verschillende omgevingen. De komende vijf weken plaatsen een interview met één van deze uitblinkers. Vandaag: B&B Passage in Driebergen. 

DOWNLOAD GRATIS DE NIEUWSTE UITGAVE VAN BED & BREAKFAST

B&B Passage in Driebergen

Aantal tulpen: 1
Aantal kamers: 2 à 3
Kamerprijs: €65 à €75 
Begonnen in: 2014
Bezetting: 80%

Wat onderscheidt B&B Passage van de concurrent?
Paul Pas: "B&B Passage is een groene b&b. We vangen het hemelwater zelf op, we hangen de was heet op onder het afdak, zodat we nauwelijks een droger nodig hebben en ook niet hoeven te strijken. Het eten dat we overhouden gaat naar onze eigen kippen en het ontbijt is vrijwel volledig biologisch. We onderscheiden ons ook op het gebied van gastvrijheid: een welkomstbordje op naam bij de ingang, een flexibele in- en uitchecktijd en een warm welkom met koffie en thee."

Wat is er verbeterd bij de laatste verbouwing/restyling?
"Bij de start in 2014 hebben we de muren geïsoleerd voor de verhoging van comfort en kostenbesparing. Onlangs hebben we de tv in de benedenkamer vervangen door een digitale en deze opgehangen, waardoor er meer ruimte kwam voor een koffie- en theehoek."

Welk type gast is uw doelgroep? 
"Zeventig tot tachtig procent van onze gasten is zakelijk. Ze komen hoofdzakelijk maandag tot en met vrijdag. In de weekenden en in vakantieperioden hebben we meer gasten die bijvoorbeeld op familiebezoek gaan en wandelaars en fietsers. Nederlandse toeristen komen vooral voor de Utrechtse Heuvelrug en de stad Utrecht, buitenlanders vooral voor Amsterdam en Utrecht."

Wat is uw succesvolste arrangement? 
Geen arrangementen.

Welke promotiekanalen gebruikt u?
"Bedandbreakfast.nl, onze eigen website, Facebook, VVV, folders verspreiden bij bedrijven in de omgeving."

Lees hier de Uitblinker van vorige week: Logement No5 in Assen

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Overig nieuws

Tech Advertorial
Een goede betaalervaring is essentieel voor u en uw gasten

Pinbetalingen zijn al jaren in opmars. De ontwikkeling van contactloos betalen heeft dit nog verder versterkt. Ook de horecaondernemers profiteren meer en meer van de gemakken van digitaal afrekenen. Wij vragen ons af welke ontwikkelingen relevant zijn voor horecaondernemers. Hoe willen toekomstige ...

Events
Bezoek Gastvrij Rotterdam 2019

De zevende editie van horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam vindt plaats van maandag 23 t/m 25 september 2019 in Rotterdam Ahoy. Naar verwachting zullen ruim 450 exposanten meer dan 15.000 ondernemers en managers uit de horeca verwelkomen op hun stand. Het toonaangevende gastronomische platform voor ...

Hilton Achtergronden
Hotels in 2119: moon-walken op de maan

Tripjes door het universum en gepersonaliseerde hotelkamers waar je je direct in een andere wereld begeeft, van jungle tot aan uitgestrekte berglandschappen. Dat kan straks in de toekomst. Hilton presenteerde, naar aanleiding van haar 100-jarig bestaan, dé toekomsttrends in de reis- en horeca...

Economie Achtergronden
CBS: consumptie huishoudens bijna 2 procent hoger

Consumenten hebben in april 1,8 procent meer besteed dan in april 2018, meldt het CBS. De groei is hoger dan in de voorgaande drie maanden. Consumenten hebben in april 2019 vooral meer aan woninginrichting en huishoudelijke apparaten besteed. Volgens de CBS Consumptieradar zijn de omstandigheden ...

Interview Longread
"B&B-gasten zijn helemaal niet zo leuk"

Aan de rand van Winterswijk, direct aan de Duitse grens, vind je hotel-restaurant Nieuw Beusink. Het centrum van het dorp is binnen tien minuten fietsen te bereiken, maar je waant je in het buitengebied. Het groen komt je van alle kanten tegemoet, net als de geuren die uit de keuken opstijgen. Nieuw...

OTA's Internationaal
Serieuze aanklacht tegen Booking.com en Expedia

De Deense boekingssite Nustay heeft een klacht ingediend bij de Europese mededingingsautoriteiten tegen concurrenten Booking.com en Expedia. Deze twee bedrijven zouden volgens de Denen op systematische wijze de concurrentie op de markt beperken, met verregaande gevolgen voor zowel de consument als d...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang maandelijks de nieuwsbrief!

Lees Nu
Columns B&B Logement No5
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: